Sztuczki z elektronicznym papierosem to zjawisko które zebrało setki milionów wyświetleń w mediach społecznościowych.
TikTok to najnowsza platforma mediów społecznościowych, która ogarnia świat i jest zdominowana przez nastolatków.
Filmy promujące trend #VapeTricks zgromadziły prawie 300 milionów wyświetleń na samej platformie, zarówno od zwykłych użytkowników, jak i sklepów sprzedających e-papierosy.
Na Instagramie hashtag był używany ponad 5,4 miliona razy.
Koło z dymu to popularna sztuczka pokazywana w mediach społecznościowych.
Dr Rhodes powiedziała, że niezwykle trudno jest regulować to, co dzieje się w mediach społecznościowych i wezwała rodziców do kontrolowania tego co jest publikowane.
Konkursy tworzenia różnych kształtów i przedmiotów z wydychającą parą są często jednymi z bardziej atrakcyjnych rzeczy, które będą oglądać dzieci
Pomimo obaw związanych z tą kwestią, tylko 43% rodziców stwierdziło, że rozmawiało na ten temat ze swoimi dziećmi - znacznie mniej niż na temat narkotyków i alkoholu.